Goodbye Brasil... - Reisverslag uit Caracas, Venezuela van Jessica Aagten - WaarBenJij.nu Goodbye Brasil... - Reisverslag uit Caracas, Venezuela van Jessica Aagten - WaarBenJij.nu

Goodbye Brasil...

Door: Jessica

Blijf op de hoogte en volg Jessica

05 April 2006 | Venezuela, Caracas

Vandaag zijn we de grens over gegaan naar Venezuela. Hiermee zeggen we gedag tegen Brazilië. In bijna 2 maanden zijn we vanaf de Paraguaanse grens in het zuiden naar de Venezuolaanse grens in het noorden gereist. Langs de kust door Rio, Salvador en over de Amazone. Een waanzinnig mooi en afwisselend landschap en mensen. Het is mij de afgelopen weken opgevallen dat de Brazilianen ontzettend trots zijn op hun land. Overal vind je kleding met de Braziliaanse vlag en in de kleuren geel en groen. Dit is niet alleen voor de toerist, de Braziliaan zelf draagt dit ook maar al te graag. Echter winkelketen C&A is ronduit de meest populaire kledingwinkel voor de Brazilianen. Één ding is zeker, wij zullen de caipirinha´s en de Guaraná´s op zeker zeer missen.
Brazilië is ook het land waar Julian en ik samen zijn gekomen. Ik heb dan ook besloten om na Zuid-Amerika met hem verder te reizen naar de Dominicaanse republiek. Ik zal dan ook niet in mei thuiskomen maar in juni!
Santa Helena is niet een heel bijzonder plaatsje. Het ligt precies op de grens en wel zo gemakkelijk. Morgen reizen we naar Cuidad Bolivar. Vanaf daar gaan we de Angel Falls bezichtigen.

  • 06 April 2006 - 11:21

    Brian:

    Hoi Jes!!
    Je hebt tot 1 juli de tijd...
    Dus dat komt precies goed uit wanneer je ong. 20 juni terug komt!!
    Hoe gaat het met je spaans?

    Kiss Brian

  • 06 April 2006 - 12:58

    Addy Zwezerijnen:

    Nou Jessie dat is nog eens een leuke bink. Je kunt wel met hem verder reizen maar je moet wel wat scheerspullen voor hem kopen want zo kan hij voortaan niet meer op de foto !!!! Zorg wel dat je dan voor het WK begint weer in de buurt van Utrecht bent en breng Juliaantje ook maar mee.

    doei en de groeten van Pluto

  • 06 April 2006 - 17:37

    KIM:

    Hi Jes,

    Ik heb het altijd al gezegd. Mijn favoriete shop adresje.. C&A, das toch voordeliger. Haha nou sla je slag! Ik weet wel waar mijn stedentripje de volgende keer heen gaat!

    Groetjes uit NL 2811

  • 06 April 2006 - 22:24

    Hola Jes,:

    Quien es Jules? Waar komt hij ineens vandaan of heb ik iets gemist? (ik lees toch echt al je berichten). Ga je nu niet naar Colombia en de Galapagos?
    Veel plezier in Venezuela,
    Yvonne

  • 07 April 2006 - 14:22

    Tonny:

    Je hebt groot gelijk dat je pas later terugkomt! Geniet er lekker van. Leuke vent die Jules maar waar komt hij opeens vandaan?? Dikke kus

  • 07 April 2006 - 15:44

    Vleun:

    Mijn god je hebt bijna heel Latijns Amerika gezien.
    Gokje: misschien ga je ook nog naar Cuba?
    Hasta la vista baby

  • 09 April 2006 - 15:00

    Mama:

    ik heb de doos ontvangen nu nog even checken of de inhoud klopt ik heb begrepen dat je na de Dominicaanse Rep.
    gaat de laatste saldo van de Rabobank laat ik nog weten via Brian trouwens leuke foto van Julian
    waar komt hij vandaan hoor ik nog wel gr. Mama

  • 09 April 2006 - 15:22

    Pa.:

    Jessica, ik heb jullie foto gezien en ben benieuwd om hem te ontmoeten als je een keer thuis komt.
    Zo zie je maar C en A internationaal.

  • 10 April 2006 - 10:47

    Jessica:

    Hey Jes,

    Wat leuk dat je langer blijft, echt super! En zo te zien vermaak jij je daar wel met Julian! Ik zei toch dat je misschien wel "de liefde van leven"tegen zou komen hihiihi, geniet er lekker van!

    Liefs Jes

  • 10 April 2006 - 12:10

    Marcelle:

    He, jes heb ik iets gemist??
    Jules?? het was toch stuart??

    Gaaf dat je nog wat langer weg blijft, je hebt hardstikke gelijk.
    Het weer is hier toch niks.

    X Cel

  • 20 April 2006 - 16:16

    Tinus:

    Goede keuze die Jules! Uit welk land komt hij? Geniet er lekker van samen! Wel jammer dat je later thuis komt! Maar je hebt GROOT gelijk. Nederland blijft wel wachten ;-) Weet je al wel welke datum je thuis komt?
    Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Venezuela, Caracas

Jessica

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 80720

Voorgaande reizen:

17 November 2005 - 18 Juni 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: